Biurokrator posiada kilkanaście gotowych modułów,
które mogą być modyfikowane wedle potrzeb.
Na zlecenie zaprojektujemy także inne, specjalnie dla Twojej firmy.
BAZA FIRM
Baza danych o przedsiębiorstwach, z którymi firma współpracuje. Firmy można podzielić na kategorie, w których znaleźć się mogą np.: dostawcy, usługodawcy, firmy transportowe, partnerzy handlowi, klienci. Baza może zawierać wszelkie informacje o kontrahentach takie jak adresy, dane rejestrowe, dane kontaktowe konkretnych osób, warunki współpracy czy podpisane umowy. Można również dołączyć dokumenty i pliki związane z daną firmą.
DOKUMENTY
Moduł pozwala zebrać w jednym miejscu wszystkie ważne dokumenty i pliki, a następnie udostępniać je upoważnionym osobom. Dzięki temu kiedy potrzebny jest raport z ostatniego spotkania, plan marketingowy na następny kwartał, regulamin sprzedaży, czy szablon oferty - są one dostępne od ręki i mamy pewność, że posługujemy się najnowszą wersją dokumentu.
STRUKTURA ORGANIZACYJNA
Pozwala odtworzyć strukturę organizacyjną firmy z możliwością podziału na regiony, oddziały, działy lub departamenty. Następnie do struktury przypisujemy dyrektorów, kierowników i pracowników. Każda z komórek organizacyjnych ma właściwe dla niej uprawnienia dostępu do informacji.
TABLICA OGŁOSZEŃ
W tym miejscu pracownicy mogą zamieszczać drobne ogłoszenia np. o sprzedaży samochodu, mieszkaniu do wynajęcia, poszukiwaniu opiekunki do dziecka i innych sprawach. Pomagając sobie nawzajem, załatwiając prywatne sprawy na forum innych pracowników - zatrudnieni zżywają się z zespołem i lepiej czują się w firmie.
FORUM
Miejsce wymiany poglądów, z podziałem na tematy dyskusji. W zależności od tematu dostęp do niego można ograniczyć do wybranych pracowników. Termin lub miejsce wyjazdu firmowego może być tematem dla wszystkich pracowników, ale już wymiana opinii na temat lokalizacji nowego oddziału - tylko dla zarządu oraz kierowników marketingu i sprzedaży.
CZAT
Umożliwia bezpośrednią, natychmiastową komunikację pomiędzy pracownikami. Usuwa konieczność biegania z pokoju do pokoju, od biurka do biurka, chcąc coś załatwić ze współpracownikami. W odróżnieniu od komunikatorów typu Gadu-Gadu lub Skype uniemożliwia rozmowy z osobami spoza firmy, a więc nie obniża produktywności w pracy.
PRACOWNICY
W tym miejscu znajdują się informacje o pracownikach oraz narzędzia do zarządzania sprawami pracowniczymi. Dane pracownika zawierają jego imię, nazwisko, stanowisko, oddział i dział, w którym pracuje oraz dane kontaktowe, takie jak telefon i e-mail, a także jego zdjęcie. Tutaj można rozszerzyć lub zmniejszyć zakres uprawnień pracownika, jeśli jest inny niż działu, w którym on pracuje.
KALENDARZ
Umożliwia planowanie zadań i przypomina o ważnych terminach. Zadania mogą być planowane zarówno indywidualnie jak i grupowo. Można ustawić przypomnienia z odpowiednim wyprzedzeniem. Kierownik danej komórki ma wgląd do kalendarza swoich podwładnych i może nadzorować postępy w działaniach pracowników w bardzo łatwy i szybki sposób.
ZASOBY
Moduł odpowiadający za rezerwację zasobów firmy, takich jak sale konferencyjne, sprzęt komputerowy, materiały prezentacyjne, samochody służbowe. Wyposażony jest w kalendarz, na którym w czytelny sposób zaznaczone są zaplanowane rezerwacje, co znacznie ułatwia sprawdzenie kiedy zasoby, których potrzebujemy, są wolne.
ANKIETY
Umożliwiają zebranie anonimowych lub imiennych opinii pracowników na dany temat (np. wrażenia na temat nowego logo, ilość osób chętnych do gry w koszykówkę). Jest to również szybki sposób na sprawdzenie, czy usprawnienia, które chcemy wprowadzić w firmie, spotkają się z powszechną akceptacją.
GALERIA ZDJĘĆ
Tutaj znaleźć można galerie zdjęć z firmowych wydarzeń takich jak wyjazd integracyjny, spotkanie wigilijne, czy uczestnictwo w targach branżowych. Galerie mogą być podzielone na kategorie, a dostęp do nich ograniczony do wybranych działów lub osób.
NEWSLETTER
Służy powiadamianiu pracowników (lub wybranej ich grupy) o bieżących lub zbliżających się wydarzeniach, ciekawych inicjatywach oraz przekazywaniu innych firmowych wiadomości. Dzięki niemu każdy pracownik będzie na bieżąco z dotyczącymi go aspektami sytuacji firmy i poczuje się włączony w życie organizacji.
. . .
I JESZCZE WIĘCEJ
Potrzebujesz dodatkowych funkcji, dopasowanych do Twojej firmy? Napisz do nas, a zaprojektujemy je specjalnie dla Ciebie.